Plante de interior



   Si pentru ca oricine are o gradina exterioara cu siguranta are si una interioara, urmatoarea mea postare va fi cu gasca mea mica sau mare, asta dupa parerea fiecaruia, de flori de camera.
   Din colectia mea pot enumera orhidee, care devin tot mai populare in apartamente si case si violete de parma care sunt probabil cele mai intalnite plante de apartament la noi in tara.
   Sa incepem cu orhideele care sunt pentru mine cele mai frumoase flori de apartament.Eu am 5 Phalaenopsis si o Miltonia la care nu-i mergea foarte bine pana nu i-am schimbat locul si am mutat-o in bucatarie.
  Problema pe care o am eu cu orhideele mele consta in faptul ca nu mi-au mai inflorit la fel de bogat ca prima data desi le-am administrat ingrasamant special pentru orhidee...
   Dar destul cu vorbaria...sa vedem niste poze:

Aceasta este orhideea mea alba prima data cand am cumparat-o. Avea 2 tije si avea destul de multe flori.
Dupa ce i-au cazut florile a inceput sa faca foarte multe frunze si abia la un an a mai infloit a II-a oara dintr-o tija noua. Pe cele vechi le-am taiat dupa al III-lea nod dar domnisoara a vrut o tija noua ca sa infloreasca din nou.Acum are doar 4 flori dar incerc sa i ofer toate conditiile ca sa faca mai multe in viitor.


Aceasta nu mai e a mea...am cumparat-o pentru o zi de nastere si pot sa va spun doar ca a fost primita cu mare bucurie.












Calathea Crocata....se spune ca este o planta foarte pretentioasa...citeam pe un site ca are nevoie sa fie stropita pe frunze pentru umezeala. Eu am urmat sfatul si mi-am omorat partial planta pentru ca a facut un fel de panza de paianjen si mi-a murit partial in 2 zile. Atunci i-am taiat frunzele moarte si din radacina a crescut ceea ce vedeti in imagine si acum are si o floricica.Pe ea o iert ca a trecut prin multe si e frumoasa foc.




Comments