Lalele

    A venit primavara...dar judecand dupa temperatura de afara cred ca mai degraba a venit vara, ceea ce nu e neaparat un lucuru bun.
   Ca majoritatea gradinilor a inflorit si gradinuta mea.
   Nu sunt foarte multe dar am cateva lalele si cateva narcise. E primul lor an pentru ca toate au fost cumparate si plantate in toamna.












Lalea "Monte Carlo"











Lalea "Monte Carlo"


Lalele  "Monte Carlo"














      Zilele astea avand in vedere ca am avut cateva zile libere nu am stat in casa ci m-am plimbat si am vizitat si alte locuri decat cele vazute pana acum precum si niste lalele care nu mi-ar displacea sa lam si eu in gradinuta mea
 








       Zilele astea avand in vedere ca am avut cateva zile libere nu am stat in casa ci m-am plimbat si am vizitat si alte locuri decat cele vazute pana acum precum si niste lalele care nu mi-ar displacea sa le am si eu in gradinuta mea

Comments