In casa


   Azi noapte a nins si mi-a stricat planurile de weekend, si aveam planuri marete....trebuia sa merg sa cumpar niste pomi dructiferi si sa-i plantez in gradina. E prea frig afara asa ca am hotarat sa aman aceasta activitate pentru weekendul viitor.
   In schimb am zis ca daca nu am alte planuri ar fii bine sa fac niste poze la florile pe care le am inforite sau imbobocite si sa le pun pe blog.

    Calathea crocata- infloreste pentru al 2-lea an consecutiv, chiar daca numai o floare ...dar e atat de frumoasa incat ma multumesc si doar cu ea.



 Anul acestea Phalaenopsis nu a inflorit devreme ...abia acum are muguri... cam tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata.




   Mi-am cumparat cactus cu flori adevarate....e foarte mic dar are flori si stiu ca sunt ale lui pentru ca sunt moi si catifelate cand le ating.




   Si aceasta este o orhidee dar nu stiu exact ce specie....am cumparta-o acum 2 ani si jumatate si saraca s-a tot chinuit.Acum vad ca vrea sa infloreasca si sincera sa fiu nici am si uitat cum arata florile ei de cand nu le-am mai vazut. Mai are si lastari uscati...aceia sunt primii. Este o planta foarte frageda...imediat i se rup frunzele asa ca trebuie sa am mare grija cand o spal.
  Sunt fericita ca infloreste si nerabdatoare sa-i vad floarea!


 
  Va doresc o sambata placuta la caldura in casa sau daca nu va supara frigul de afara, poate si la o scurta plimbare...de ce nu!?

Comments

  1. Ce frumoasa e Calathea! Si orice orhidee ar fi aceea, te vor incanta florile ei. Weekend placut!

    ReplyDelete
  2. Da... e chiar frumoasa Calathea, si nu ma mai asteptam sa infloreasca mai ales ca am citit ca rezista numai cativa ani la noi.A mea are deja ceva ani si vad ca-i merge destul de bine.
    Orhideea are tija cam mica si nu stiu cum sa o fac sa creasca mai inalta, la fel cum era cand am cumparat-o.
    Si eu astept sa infloreasca. Multumesc pentru urare si iti doresc si eu o saptamana calda si usoara...ca acum a cam trecut weekendul

    ReplyDelete
  3. Buna, Adriana !
    Eu tocmai m-am intors dintr-o plimbare de trei zile si sunt bucuroasa, ca am mai gasit un blog de gradina, mai ales, ca fotografiile tale-s asa de frumoase. O sa ma intorc sa citesc ce-ai postat de la inceput :) O saptamana frumoasa, sa speram ca va fi si insorita ! Spor la treaba in gradina !

    ReplyDelete
  4. Buna Dani,
    multumesc pentru compliment!
    Sa speram ca vremea ne va lasa sa ne facem treaba in gradina, macar la sfarsit de saptamana.
    Sper sa iti placa cate ceva din postarile mele anterioare!

    ReplyDelete

Post a Comment