Calathea crocata

   Calthea crocata este o floare originara din Brazilia care infloreste in luna Martie. La mine cred ca e al 5 -lea an in care a inflorit. Anul asta, ca niciodata, a inflorit in luna ianuarie. A indus-o in eroare vremea asta neobisnuit de calda .
   Toata lumea spune ca vremea este nebuna. Recent am vazut pe internet niste desene care sunt foarte adevarate in legatura cu incalzirea globala si cu lipsa precipitatiilor. Mi-a placut atat realizarea cat si ideea.


Foarte adevarat desenul asta! Asta o sa se intample probabil in toata lumea int-un viitor mai mult sau mai putin indepartat.

 Si acum ca am terminat cu paranteza asta trebuie sa revin la floarea mea.
 Dupa cum spuneam a inflorit deja in luna ianuarie. A facut o singura floricica pentru ca era sa o omor.Spun asta pentru ca am urmat niste sfaturi pe care le-am citit pe internet, cum a trebuie stropita periodic pe frunze ca sa creasca umiditatea. Din cauza faptului ca am stropit-o pe frunze mi-a mucegait. Am taiat-o pana aproape de pamant si am lasat-o asa nestiind daca isi va mai reveni vreodata. Spre surprinderea mea si-a revenit si i-au crescut frunze noi, un singur lastar deci o singura floare. Atat a facut anul asta , o singura floare. Pentru mai multe flori e nevoie de mai multi lastari. Dar e frumoasa si asa cu o singura floricica. Ma bucur ca nu am pierdut-o si ca inca mai infloreste.




Comments

  1. Eheee!!!...eu am ucis o camelie cu sfatul asta recoltat de pe net..
    Splendida floare..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de vizita! Camellie nu am avut niciodata dar aveti dreptate, nici pentru mine nu a fost un sfat folositor.

      Delete
  2. Eleganta, rafinata si in acelasi timp delicata, cu toate ca arata si putina aroganta in postura semeata.
    Sa va traiasca si sa va bucurati de ea multi ani de aici inainte.
    O zi linistita si plina de armonie va doresc.
    Cu stima,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc domnule Rosciuc. Sper sa faca mai multi lastari si mai multe flori in anii ce urmeaza.

      Delete
  3. Buna ziua,
    Am descoperit cu placere blogul dvs. si vrem sa va propunem o oferta de colaborare. Daca sunteti interesata va rugam sa ne scrieti pe adresa floraria.altfel@gmail.com
    Multumim
    www.florarieonline-altfel.ro

    ReplyDelete

Post a Comment