Bujori aproape scuturati

    Cu mare intarziere fac si eu niste fotografii bujorilor din acest an. Cei albi care miros extrem de puternic sunt aproape trecuti. cei roz inchis abia se deschid...
    Bujorii albi i-am primit anul trecut dar erau deja de mai multi ani. Rizomul era extrem de mare dar pentru ca a fost transplantat anul trecut nu a facut multe flori. Sunt niste flori extraordinare dar din pacate dureaza prea putin.

   Cei roz i-am avut multi ani in curte dar pentru ca nu aveau soare nu infloreau si am hotarat ca este timpul sa le vad si eu florile asa ca i-am mutat in gradina. Datorita acestei schimbari au inceput sa apara incet, incet si florile. Desi au si eu cativa ani, doar anul acesta au inflorit mai abundent.














Gradina e plina de buruiana! Plantele cresc dar parca buruiana creste mai repede decat ele...

Comments

  1. Sunt tare frumosi amandoi. Ar trebui sa le faci un suport anul viitor, ca sa nu se aplece asa de mult florile spre pamant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dupa ce am facut pozele am pus un bat si i-am legat de el asa ca s-a rezolvat problema cel putin pentru anul asta. Mai am unul care l-am cumparat acum in primavara si nu a avut timp sa infloreasca. Sper sa fie rosu! Am vazut ca sunt si galbeni, tare mi-as dori su eu unul!

      Delete
  2. Ce frumoși sunt! Albi n-am văzut până acum. Faini și ăia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt intr-adevar foarte frumosi si au un miros foarte puternic!

      Delete
  3. Ma bucur ca ai nimerit pe blogul meu si eu o sa devin o cititoare ,o privitoare a ce pui tu aici. Numai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, toate blogurile despre plante pe care le gasesc le adaug la lista! Ma bucur sa vad atatia iubitori de plante!

      Delete
  4. Tare frumosi bujorii tai, cei albi imi plac in mod deosebit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se pare ca cei albi sunt preferatii tuturor, eu acum imi doresc unii galbeni si unii rosii.

      Delete

Post a Comment