Donuterie

Si pentru ca zilele astea am fost prin Cluj, din necesitate si din pacate nu din placere, am tot vazut oameni cu cu cutii in mana pe care scria donuterie - gogosi adica - handmade cica. Mergeam pe starda si ma gandeam...si eu vreau! Cum sa merg la Cluj si sa nu incerc chestii noi? Si stateam sa ma holbez ce scrie pe cutie ca sa vad ce cumpara lumea si multa lume, nu asa... Cand am vazut ca scrie donuterie am zis gata, cautam locatia... pe internet desigur. Nu sunt eu chiar asa indrazneta sa intreb lumea ce si cum, incerc sa ma descurc singura si de data asta chiar a functionat. Am gasit donuteria cu pricina si ne-am asezat la coada.
  Cum sora mea traieste in Cluj am intrebat-o daca a mancat gogosi de la donuteria cu pricina. Ea imi raspunde intr-un stil pur clujean: "Doamne feri, da' nu crezi ca am stat la coada aia! De cand o deschis e coada". Am ras pe infundate si m-am hotarat: ei eu o sa stau, de fapt noi o sa stam pentru ca eram insotita. Si am stat... ne gandeam ca ajungem acolo si nu stim ce vrem dar intre timp ne-am hotarat, vroiam de toate. Ei nu chiar, dar aproape.
  Era ceva lume in fata noastra, si lumea nu lua cate o gogoasa, doua ci cate 1, 2 cutii mari si chiar si cateva cutii mici pe langa. Lumea din fata cumpara si pleca dar coada se facea tot mai mare si dupa noi. Am aflat mai tarziu ca de cand au deschis gogoseria respectiva, lumea statea mereu la coada deci afacerea merge ca pe roate ceea ce nu este un lucru rau deloc.


  Intr-un final am ajuns la rand si am cumparat gogosile. Prezentarea impecabila, localul impecabil, cutia cu gogosile impecabila si ea, atat din punct de vedere al designului cat si al functionaltatii.
 Un singur cusur ii pot gasi: risipa; o gramada de carton pentru niste gogosi.


Alegerile erau multimple. In final am ales asa din fiecare sortiment gogoasa cu menta, lamaie, fructe de padure, cocos, cafea si ciocolata neagra. In total 6 gogosi care incapeau perfect in cutie.
 Am ajuns in piata, ne-am asezat pe banca si am inceput sa devoram. Prima a fost cea de lamaie. Aveam asteptarile imense de la o simpla gogoasa. Aluatul fraged, bun, nimic de comentat acolo, insa glazura de deaupra un pic prea dulce pentru o gogoasa cu lamaie. In cazul celei cu fructe de padure aceeasi situatie. Nu zic ca nu au fost bune dar parca prea dulci. Ma asteptam in momentul in care am luat o muscatura din cea cu lamaie sa mi se faca gura punga. Nu stiu daca ati mancat vreodata inghetata de la Blue Ice din Roma dar acolo inghetata de lamaie chiar era acra ca si cum aveai o lamaie intreaga in inghetata aia. Aici nu zic sa fie foarte acra gogoasa dar mult mai acra decat este de fapt. Pentru mine oamenii care isi cumpara chestii cu lamaie, iubesc lamaia si se asteapta ca produsul chiar sa aiba gust de lamaie.


Ei, asta este pararea mea, sunt sigura ca miile de clujeni care mananca de la Donuterie le apreciaza mult mai mult decat am facut-o eu.
  Totusi, daca ajungeti prin Cluj mergeti neaparat sa servisti o gogoasa de la Donuterie...merita experienta!

Comments

  1. Nici io nu stau la coada aia, mai bine imi fac singura :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi am nimerit de nu era coada atat de mare. Am vazut mult mai mari la donuterie si totusi coada cred ca merge mai repede decat sa le coc eu.

      Delete
  2. Mulțumesc pentru sugestie. Trăbă, musai, încercate gogoșile astea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , da ar fi pacat sa nu. Poate le veti aprecia mai mult decat mine...

      Delete

Post a Comment