Coacaze rosii, negre si zmeura

  In toiul iernii intotdeauna rasfoiesc poze din vara si ma gandesc cat de bine, cald si frumos era in vara. Uitandu-ma printre poze am gasit cateva cu delicii din gradina.Nu pot sa spun decat ca astept cu nerabdare sezonul capsunilor, zmeurei si al coacazelor. Povesteam cu mama zilele astea de cat de mult astept sezonul fructelor, al coacazleor, capsunilor, zmeurei si mama zicea ca sunt bune coacazele alea dar iti ia cam mult sa le culegi.
  Cu acest gand in cap am cautat pe net ce metode rapide sunt de a culege coacazele si am gaist o ustenila asemanatoare unui piaptane vanduta de un hunedoran. Nu stiu daca functioneaza dar am gasit si niste filmulete care arata ce si cum. Eu zic ca pare interesanta ideea si ne-ar scuti cateva ore de efort.






Filmarea vad ca este facuta pentru fructe salbatice dar probabil piaptanul se poate folosi si pentru culturile plantate.


Comments

  1. Ce pofta de zmeura mi-ai facut !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mai este pana la vara! Voi aveti zmeura prin Grecia? Nici nu stiu daca se face zmeura prin Grecia! Daca aveti inseamna ca tu o sa mananci mult mai repede decat noi!

      Delete
  2. Bombă de vitamine. Să vină vara! :)

    ReplyDelete

Post a Comment