Trandafiri pitici pentru gradini mici

Trandafirii mici sunt perfecti pentru gradinile mici de oras unde spatiul este restrans sau pentru ghivece de balcon.

Mie personal imi plac trandafirii medii care ajung la 1.5 m dar anul acesta am cumparat si eu cativa.

Cei de la Interplant Olanda au niste pitici foarte simpatici din Grupa babylon Eyes

www.interplantroses.nl/assortment-roses/garden-roses/babylon-eyes-roses

1. Coral Babylon Eyes - inaltime 40-50 cm


Trendy Babylon Eyes - Inaltime 40-60 cm


2. Sunshine Babylon Eyes - inaltime 40-60 cm



3. Maja Babylon Eyes - inaltime 40- 60 cm



Un alt producator care imi place mie si care are cativa trandafiri micuti este roses forever. Ei au o categorie foarte frumoasa de trandafiri care se numeste Plant'n relax. Sunt niste trandafiri care sunt foarte rezistenti la boli.

Trandafiri din categoria Plant'n relax  http://roses-forever.dk/brands/plantnrelax/

1. The girl from yesterday - inaltime 40- 60 cm ( fotografiile de mai jos sunt din gradina proprie)



2. Never ending story -  inaltime 40- 60 cm



3. Looking in your eyes - inaltime 40- 60 cm



Si cei de la Tantau au niste trandafiri micuti incantatori


1, Jazz rose - inaltime 50-80 cm


Cei de la Kordes au impresia ca au cei mai frumosi trandafiri din lume, dupa motto-ul lor...Nu stiu daca este asa dar am si cativa trandafiri superbi de la ei printre care si unul mai micut.

Bellevue rose- inaltime maxima 80 cm - culoarea este foarte speciala si este asemantoare cu poza de mai jos iar florile sunt mari






Comments