L.D. Braithwaite- trandafir rosu

Un trandafir plantat in 2013 care a ajuns la maturitate. Maturitatea asta se vede atat in frumusete cat si in robustete. Nu pot sa spun ca m-a impresionat trandafirul asta la inceput dar acum, prima inflorire este superba. Bogat si destul de rezistent este o incantare pentru ochi. De mirosit nu miroase prea tare dar compenseaza la alte capitole. Din punct de vedere al rezistentei la boli nu sta nici prea rau, nici prea grozav. Spre toamna face patare neagra daca nu este stropit des. In 2018 l-am stropit cam o data la 2 saptamani si s-a comportat exemplar. Infloreste pana tarziu cand cade bruma desi florile nu sunt atat de numeroase ca la prima inflorire.









Comments

  1. Inițial am crezut că sunt fotografii recente, mai-mai să te invidiez că ai trandafiri înfloriți și eu mă bucur pentru brândușe și ghiocei. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da... pacalesc lumea cu fotografii de anul trecut :P! Eu zic ca tu esti norocoasa, eu nici de branduse nu ma pot bucura pentru ca abia au scos capul din pamant!

      Delete

Post a Comment