Dilema

  Am cumparat trandafirul asta galben ca fiind catarator: Ch-Ching. Cum nu se catara el prea mult, dar nici nu vreau sa il scot de acolo pentru ca imi place foarte mult, as vrea sa pun o clematita in spatele lui ca sa nu irosesc spatiul. 


Am ales 2 clematite care imi plac:

1. Barbara


2. Hakuookan

  

Stiu ce o sa ziceti: Hakuookan merge mai bine in spatele trandafirului galben pentru ca este contrastul foarte puternic intre movul lui Hakuookan si galbenul lui Ch-Ching. Problema este ca pe acelasi perete am inca o clematita mov: Venosa Violaceea si parca nu as pune 2 clematite de aceeasi culoare pe un singur perete.


Care este parerea voastra?

Comments

  1. Trăbă, musai, convocat Consiliul de familie. :)
    Iubesc florile, așa că, părerea mea, orice ai alege, n-ai cum să dai greș. Aștept fotografii cu decizia luată. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Conciliul de familie imi spune sa fac cum vreau eu asa ca nu ma ajuta. Fotografii la vara cand or sa infloreasca!

      Delete
  2. Cum stii daca doua plante sunt compatibile? Oricum, coloristic va fi frumos!
    Esti minunata cu florile tale!
    Un final de saptamana cat mai placut, draga Adriana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trandafirii sunt compatibili cu clematitele si nemtisorii. Asta stiu din ce mai citesc eu despre plante asa ca nu se vor certa. Weekend placut Suzana!

      Delete
  3. Da, se potrivesc perfect! Trandafirul cu clematita se suporta împreuna! Eu as allege pe Hakuookan. Combinatia galben/ albastru imi place tare mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru parere Ella, si eu ma gandesc la fel dar cred ca o sa stiu sigur cand o sa imi vina plantele.

      Delete

Post a Comment