Focoase si frumoase

   Am mai spus si repet: sunt mare fan al comenzilor online cand vine vorba de plante. Nu din cauza ca nu imi place sa merg la pepiniere ci pentru ca nu gasesti nici 20% din marfa care se gaseste online. Nu ma intelegeti gresit, merg mereu la pepiniere. Si acum pe timp de pandemie, ma tot bate gandul sa dau o fuga, cu declaratia completata, cu masca si manusi... bineinteles!
  Zilele astea trebuie sa dau si o fuga pana la Dedeman pentru ca in sfarsit am gasit niste ghivece frumoase, simple, cum imi plac mie. Si mai sunt si moderne!

Stiti ce fac eu cand comand online? Imi sun prietenele si le spun ca vreau sa comand si de unde comand si le intreb daca vor sa comande si ele ceva pentru gradina lor de la furnizorul respectiv. De ce sa comand doar eu?

  O asemenea comanda am plasat anul trecut la un furnizor de bulbi. Am comandat 8 soiuri de lalele si 2 soiuri de narcise. Pana acum au inflorit doua soiuri de lalele, printre care si unele extrem de rosii, extrem de batute, extrem de frumoase: Abba. Lalelele astea se vad din departare, mai ales ziua cand sunt deschise...
 Narcisele inca le mai caut. Sau nu au iesit, sau mi-a fost trimis altceva decat am comandat. Am vazut eu un soi nou de narcise dar cu siguranta nu este ceea ce am comandat. In schimb lalelele au fost nimerite doua din doua deocamdata. Imi place cand comand ceva si primesc ceea ce am comandat. La sfarsitul infloririi vreau sa fac o verificare sa vedem cat la suta din comanda a fost corecta. Inclusiv cu prietenele mele care au comandat si ele!








Comments

  1. Sunt superbe lalelele!

    Ai grija cu dusul dupa ghivece! Nici drumul la pepiniere nu e ok, daca nu esti vreun producator ceva, cu certificat de producator ca dovada. Citeste ordonantele! Cumpararea de ghivece si de flori sau copacei nu se incadreaza la nicio "rubrica". :( Si daca mergi dupa alimente, trebuie sa scrii in declaratie ce traseu ai de gand sa parcurgi daca la cea mai apropiata alimentara nu gasesti ce ai nevoie. Unii te amendeaza si doar pentru ca nu ti-ai trecut data nasterii in declaratie - multi au fost, cica, amendati pentru ca nu au scris "corect" declaratiile, nu pentru ca nu au respectat ordinele.
    Zi senina iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai si nu ai dreptate. cumparaturile pentru gradina intra la punctul 6, ce e drept, nu arbusti ornamentali sau bulbi. iar cu alimentara din preajma, depinde unde locuim, noi, de exemplu, intr-un sat de langa oras, nu gasim tot ce ne trebuie in toate magazinele din preajma, asa ca mergem pe autostrada pana la auchan, gasimt totul la un loc.

      Delete
    2. Am fost la Dedeman. Am inteles ca politia sta in parcare si se duce si mai intreaba lumea: Chiar este necesar sa veniti la cumparaturi? :))
      Oamenii daca tot stau acasa se gandesc sa faca una, alta prin casa si atunci se duc. A luat si Dedeman-ul niste masuri de precautie: iti masoara temperatura la intrare si nu intra mai mult de 99 de oameni.
      Simona, eu nu cred ca punctul 6 e cel mai bun ca poate ma pune politia sa demonstrez ca sunt chiar fermier.

      Delete
  2. Good morning dear Adriana,
    What wonderful color this tulips have.
    Happy Easter!!!
    Rosehugs Marijke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Marijke, I like them a lot, too. Besides the color and shape, they bloom very early: at the same time with some of the daffodils.
      Happy Easter to you too!

      Delete
  3. Lalelele sunt cu adevarat superbe! Si parca sunt batute!
    Cand te vizitez, chiar ma relaxez, draga Adriana!
    Multumesc mult!
    Un final de saptamana cu spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Suzana, chiar sunt batute! Weekend fain si tie!

      Delete
  4. Wonderful tulips.
    Have a nice weekend.
    Keep safe and well

    ReplyDelete
  5. Frumoase lalelele rosii! Cate flori deja inflorite, arata intr-adevar ca primavara. Si eu sint nerabdatoare sa dau iama prin pepiniere, desi e prea devreme pentru zona asta. Ieri a nins! Dar cu toate ca nu sintem limitati la cat si unde mergem prin oras, pepinierele si alte magazine neesentiale sint inchise, doar comenzi online. Si acum sint ingrijorata pentru florile anuale care le cumpar in fiecare an, asta se intampla in luna mai. Si nu vad vreo sansa sa mergem in curand la cumparaturi dupa plac. Aveti grija, sanatate buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dana, la noi sunt deschise dar aici au pus politia pe noi ca sa ne limiteze circulatia. Trebuie sa avem o declaratie cu unde mergem si ce traseu parcurgem si ca sa vada ca nu ne deplasam prea departe, scriem si adresa unde locuim. Magazinele de bricolaj sunt deschise si asta e bine zic eu ca lumea mai face una, alta pe acasa.
      Flori anuale eu cumpar doar pentru niste ghivece de terasa. Eu sunt fan perene dar recunosc ca au si anualele farmecul lor chiar daca e mult mai multa treaba cu ele!
      Poate pana in mai se mai relaxeaza treaba desi nu cred!
      Multa sanatate si tie si vreme buna sa te poti bucura de gradina!

      Delete
  6. Văd roșu în fața ochilor. :) Culoarea mea preferată (sunt Berbec).

    ReplyDelete

Post a Comment