Flori de piatra

Deja de cativa ani nu am mai sadit seminte de flori de piatra, nu am cumparat rasaduri, nu am contribuit cu nimic la frumusetea lor.Anul asta nici macar cu apa pentru ca a plouat din belsug.
Bine ...haideti sa va spun secretul: florile mele de piatra rasar singure in fiecare an :D.
Anul treut, in toamna, cand oricum se scuturau semintele si cadeau pe pamant, am mai imprastiat si eu ceva seminte dintru-un plic, cica seminte de flori de piatra batute.Din pacate, sau nu erau batute, sau nu au iesit anul asta...Nu stiu daca voua vi s-a intamplat dar mie mi s-a intamplat de nenumarate ori sa cumpar ceva de o anumita culoare si sa am surpriza sa aflu (in momentul infloririi) ca floarea are de fapt alta culoare. Nu va enerveaza chestia asta? Eu o urasc..
Semintele care se scutura pe pamant se pastreaza peste iarna si ies in anul urmator.













Singurul neajuns la ele este ca sunt greu de plivit si arata urat daca lasi buruiana printre ele, parca e un intrus intr-o ordine haotica.
In fiecare an imi rapesc tot mai mult din gradina dar sunt atat de frumoase incat nu are cum sa ma deranjeze.
Infloresc pana tarziu in toamna desi se inchid cand soarele este foarte puternic si seara.

Comments

  1. Sunt foarte frumoase. Imi doresc, sa arate si la mine asa in cativa ani, eu acum pun pentru prima oara seminte de flori de piatra. Tii minte, ca ti-am mai scris, uitasem sa le pun in pamant in primavara ... inca nu le-am pus, pamantul e prea uscat, dar in toamna vine si randul lor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Dani,imi amintesc ca mi-ai scris :D. Eu zic sa le pui la toamna cu incredere.Daca ies foarte bine, daca nu oricum nu e scump un plic de semninte.Dar eu sunt optimista.Nu stiu cum e vremea pe la tine dar eu cum stau langa munte avem niste ierni destul de reci si tot rezista.

      Delete
  2. Ce frumoase sunt! anul asta am pus si eu prima data. Ma bucur sa aflu ca semintele rezista peste iarna, oare vor iesi aceleasi culori anul viitor? Tu ai un adevarat cavor de ele, arata tare frumos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Dana,la mine rezista peste iarna, mai sunt si purtate de vant si le mai si ingradesc eu acolo in spatiul lor. Dar sa stii ca am mai gasit flori de piatra rasarite si prin alte colturi ale gradinii. Daca le lasi ele se intind mai mult. Si la mine a fost mai mic coltul de flori de piatra dar se face tot mai mare in fiecare an.

      Delete

Post a Comment