Geum cocineum 'Cooky'

    O perena tare gingasa, care infloreste se pare din aprilie. Teoretic producatorul spune ca infloreste din mai pana in iulie dar fiind vremea foarte calduroasa, a mea a inceput inflorirea mai repede: in aprilie. Vom vedea cat timp tine inflorirea asta. Este o planta micuta, potrivita pentru in fata startului de flori deoarece are o inaltime mica si numai florile cresc mai inalte. Culoarea este destul de puternica si nici nu se estompeaza odata cu maturizarea florilor. O planta de pastrat in gradina!










Comments

  1. Am avut-o si eu, dar nu mi-a rezistat decat un an.

    ReplyDelete
  2. Foarte faina nuanta de portocaliu!
    Sa-ti traiasca! :)
    Weekend frumos iti doresc, Adriana! :)

    ReplyDelete
  3. Imi plac tare mult aceste portocalii. Acum am aflat si cum se numesc.
    Tare gingase si decorative!
    Un weekend placut, draga Adriana!

    ReplyDelete
  4. Good morning dear Adriana,
    A great one to have. I love the warm orange color of it.
    Have a great weekend
    Rosehugs Marijke

    ReplyDelete
  5. Înfloresc grădinile; culori vii peste tot. :)

    ReplyDelete
  6. Superbă de tot.!
    Nici nu-mi amintesc s-o mai vi văzut..
    Numai Bine, Adriana.!

    ReplyDelete
  7. Hei, ce mai faci? Sper ca totul e in regula in gradinita voastra!
    Toate cele bune, draga Adriana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna SUzana, Multumesc pentru mesaj! Vara am ami putina activitate pe blog dar totul e bine!

      Delete
  8. Mi-e dor de floricelele tale!
    Numai ganduri bune si spor la tot.

    ReplyDelete
  9. Ce mai spui, cu florile cum mai stai ?
    Sper că sunteți bine cu toții?
    Numai bine îți doresc, Adriana !!!

    ReplyDelete
  10. Beautiful flower.
    As much as possible, I wish to you and to your family a Merry Christmas and a Happy New Year, full of all the best.
    Take care and Best wishes

    ReplyDelete
  11. La Multi Ani! Un nou an plin de frumuseti in gradina voastra!
    Imbratisari, cu drag!

    ReplyDelete

Post a Comment