Magnolia susan la a II-a inflorire

  Desi as fi vrut magnolia Soulagena, am cumparat acum cativa ani, cand inca nu stiam prea bine plantele, magnolia Susan. Nu este la fel de frumoasa ca Soulagena dar are farmecul ei...
  Magnolia me a inflorit a II-a oara anul acesta. Prima inflorire a fost dezastroasa, nici macar o poza nu i-am facut. Oricum saraca sufera nitel pentru ca solul nu are chiar tot ce-i trebue ei. Anul acesta am incercat sa-i dam niste nutrienti in forma de solutie de gainat si apa. A mers treaba si din frunze cu tenta galbena am avut frunze verzi pentru o perioada. Din pacate asta nu a tinut mult si dupa un timp s-au ingalbenit din nou. Nu un galben puternic ci mai degraba un verde deschis, nesanatos. Acum ma gandesc sa-i pun niste ingrasamant animal solid care sa se elibereze in pamant treptat cand pun apa sau cand ploua si aditional sa cumpar si un ingrasamant foliar.
    Din pacate a II-a inflorire nu este atat de spectaculoasa ca prima mai ales din cauza caldurii. Florile nici nu mai reusuesc sa se deschida, sunt arse de soare si cad.
 






Comments

  1. talvez as condições do solo não sejam ideais mas a magnólia esta muito bonita e cor é maravilhosa Adriana
    Beijos no coração

    ReplyDelete
  2. Si a mea a inflorit timid, 2-3 flori,

    ReplyDelete
  3. S eu am fost surprinsa cand Magnolia mea a inflorit a doua oara. Am avut aceleasi probleme cu frunzele, galbene si parca un pic patate. Nu am facut nimic si si-a revenit de la sine, asta e al doilea an cand frunzele sunt frumoase, verzi si sanatoase. La a doua inflorire, ce pacat florile nu apuca sa se deschida asa frumos ca primavara. Nu stiu daca problema e caldura, vara asta e foarte rece si ploioasa, florile magnoliei mele sunt ciupite/mancate de ceva insecte. Daca Magnolia ta e plantata de curand - mai putin de 2 ani, poate are si ea nevoie de acomodare si vara viitoare frunzele vor reveni la normal.

    ReplyDelete

Post a Comment