Primul sezon cu firma

 Cum iti faci o firma sau mai bine zis cum mi-am facut eu o firma:

M-am hotarat intr-o dimineata de duminica pe 17 ianuarie. M-am trezit dis de dimineata ( asa se intampla cand ai copil mic) si am zis sotului ca eu vreau ca noi sa ne facem firma. Zis si facut.... La iunceputul lui martie aveam deja si furnizor iar pe 31 martie aveam si plantele. Ce firma ne-am facut, pai nu puteam face decat o firma care vinde plante. Sincera sa fiu mi-ar fi placut sa facem o pepiniera dar pe viitor...cine stie?

Deocamdata e micuta firma dar cu visuri si sperante mari.

Ce comercializam? 

Numele e si el foarte important: Gradina Chic

Am inceput cu plante perene in primavara si in toamna avem pe langa plante perene si trandafiri si bujori.

Va spun de pe acum ca e multa munca... si cu plantele si cu oamenii si cu facturile. Multa munca dar cand iti place parca nu simti ca muncesti.

 Multi romani spun ca e diferit cand muncesti pentru tine. Eu nu vad nici o diferenta intre munca pe care o fac la firma ( am pastrat locul de munca) si firma mea. Mi se pare ca in ambele locuri trebuie sa fac o treaba buna.

Sa va prezint o parte din plantele pe care le comercializam:

1. Perene- si daca tot avem magazin, nu puteam sa plecam de la pepiniera cu mana goala


 In toamna am adus si bujori: 20 de soiuri si trandafiri 50 de soiuri



Aaaa... si sa nu uit site-ul in cazul in care va intereseaza...

https://gradinachic.ro/

Comments

Post a Comment