Comercianti de plante de incredere

Majoritatea plantelor eu nu le cumpar din magazine. Pe anumite site-uri pot sa gasesc exact plantele care le caut si la preturi decente zic eu.
In functie de ceea ce doriti sa cumparati se gasesc comercianti pentru fiecare planta.
Plantele din gradina mea vin de la furnizorii mentionati mai jos de care am fost foarte multumita!

1. Trandafiri, plante perene si clematite

Cumpar de ceva vreme de la clematite.ro si au fost putine datile in care nu am primit ceea ce am comandat si, si atunci doaman Maria a trimis fara costuri aditionale trandafirul cerut. Plantele perene de anul trecut de acolo le-am cumparat si s-au dezovoltat extrem de bine si am fost foarte multumita!
Trebuie sa recunosc ca, clematite nu am cumparat de la ei dar cred ca sunt la fel de seriosi indiferent de planta...

clematite.ro

Mai jos aveti cateva poze cu tandafirii si plantele perene achizitionate de la clematite.ro













2. Planteo

Pentru bulbi de plante, atat de toamna cat si de iarna vi recomand pe cei de la planeto: http://planteo.ro/
Foarte seriosi si ei si cu niste bulbi foarte mari. Ceea ce comanzi este ceea ce primesti. Este foarte adevarat ca s-a mai intamplat si la ei sa primesc altceva decat ceea ce am comandat dar sunt foarte multumita atat de calitatea bulbilor cat si de seriozitatea firmei. Ceea ce imi place la cei de la planeo este ca poti comanda un numar mai mic de bulbi din acelasi fel. Adica daca eu vreau doar 5 bulbi dintr-un anumit soi...se poate!
Toate lalelele, gladiolele, irisii, daliile, crinii, narcisele, zambilele sunt de la ei.












3. Plant-shop https://plant-shop.ro/

Desi plantele sunt mai micute cei de la plant-shop au o varietate foarte mare de plante de unde puteti alege. Eu am comandat de la ei dar am fost apoi si la sediul lor deoarece este aproape de mine si pot alege plantele care le vreau cand sunt inflorite si poate aleg si altceva decat ceea ce as fi ales de pe site.








4. Pharmarosa

www.Pharmarosa.ro

Cei de la pharmarosa vand trandafiri printre care si unii englezesti. De la ei nu am comandat niciodata online dar am cumparat din doua pepiniere din Brasov care aduc trandafirii lor.
Am cumparat cativa trandafiri de la ei si de fiecare data ceea ce am vrut a fost ceea ce am primit deci ...sunt foarte multumita!






 Trandafirii sunt la ghiveci si pot fi plantati pe toata durata anului. Eu am luat o parte din ei chiar in vara si, cu un pic de grija, s-au prins.




Comments

  1. Minunate ! Toate. Constat ca am comandat prima dalie din fotografiile tale :) Cea care seamana cu o anemona :) Trandafirii sunt foarte frumosi si sanatosi. Bravo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalia anemona eu nu o mai am! Cred ca s-a stricat in pivnita!In fiecare an mai pierd din ele deoarece bunica nu are o pivnita propice. Chiar saptamana trecuta am fost sa vad ce e cu daliile mele si am vazut ca unele au inceput sa se strice. Trebuie sa le scot pe toate afara si sa curat ce este stricat! Daliile sunt minunate! Si eu am de gand sa mai comand cateva!

      Delete
  2. Hi Adriana, thanks for leaving a comment on my blog!
    I also buy a lot of plants from online nurseries. The plant selection is simply so much bigger than what I can find in the local nurseries, here. Also in terms of roses I prefer own-root roses and what you find in the local nurseries is mostly grafted to the root stock Dr. Huey, which I find doesn't do so well in my soil.
    I like that you provided the nurseries links for your readers, based on your personal experience. Maybe I will do this for my own readers as well.
    The photos of your roses and bulbs are really outstanding. Everything looks so happy and healthy, your really have a green thumb!
    Warm regards,
    Christina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Christina, thank you so much for your visit! About the online shopping of the plants, I am totally for it. Don't get me wrong, I love going to nurseries and walk through there and I never leave without something but I never find there what I want and what I don't find I buy from the internet!

      Delete
  3. Eu am comandat pt prima data de la planteo.ro: au respectat termenul de livrare, bulbiide crini sunt mai mici decat cei din piata dar sanatosi. Si cei de dalie sunt mici. Dar sper sa infloresca toti. O sa-i ajut si cu ingrasamant natural si sper sa fie ok. Voi reveni cu update la sf verii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua, au inflorit bulbii de crini si tuberculii de dalii?
      Anul asta am comandat si eu din nou de la ei dupa o pauza mai indelungata. Am luat lalele si narcise. O sa fac o postare cu marimea bulbilor si modul de impachetare. Eu sunt multumita si zic ca sunt destul de mari. Am comandat si naricse si alea sunt imense. In legatura cu bulbii de dalie care sunt mici, si eu am avut problema asta intr-un an cand am comandat de la ei, si atunci mi s-a spus ca au avut o problema la furnizor. Au inflorit insa in vara respectiva. Cei mai mari tuberculi de dalie pe care i-am vazut sunt la lidl.

      Delete
  4. Buna ziua, oare cum se numeste trandafirul galben? Dar cel roz cu portocaliu? Sunt superbi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua cel galben este The girl from yesterday iar cel portocaliu-roz este emillien guillot.
      Intre timp ne-am deschis si noi un magazin online de trandafiri, bujori, plante perene. Poate va place ceva din soiurile noastre:
      https://gradinachic.ro/product-category/trandafiri/

      Delete

Post a Comment