Gladiole

   Pasiunea mea petru flori se poate spune ca e relativ recenta: 2-3 ani...probabil ca o aveam mereu dar de curand a iesit la suprafata.Foarte probabil ea mi-a fost insuflata de catre parintii mei care sunt amandoi mari iubitori de flori.
  Aceasta a fost micuta mea gradina de gladiole din 2011, spun micuta pentru ca ea e pe cale sa devina mai mare. In acest sens tocmai am achizitionat un numar considerabil de gladiole care se vor alatura in acest an celor din imagine.
  Sa nu credeti ca in acest an m-am limitat doar la gladiole, am cumparat o gramada de seminte, dalii si trandafiri (mai precis 7 butasi), care se adauga celor 2 care erau deja de anul trecut.
 





Gladiole asortate

Gladiole asortate

Gladiole asortate
Gladiola alba
Purple Flora

Gladiola roz

Gladola rosie
Gladiola alba
Gladiola multicolora


Gladiola multicolora


Comments