Un octombrie calduros


        Nu stiu pe la voi cum este vremea, dar pe la Brasov e frumos si parca prea cald pentru luna Octombrie.Inainte sa se strice vremea, sa cada bruma si sa vina frigul am reusit sa mai fac cateva poze cu gradina.Deasemenea am inceput si pregatirile pentru primavara.
       Anul acesta mi-am mai marit colectia de lalele si am cumparat si niste zambile printre care si Gipsy Queen .

 
http://www.waysidegardens.com/hyacinth-gypsy-queen/p/08499-PK-5/

Foarte frumoase si deosebite!
Si trandafirii resista foarte bine acestor zile de octombrie si continua sa faca muguri si flori nepasatori parca de venirea iernii.



Alte flori care rezista de minune zilele astea sunt Petuniile si Muscatele....parca arata mai bine decat aratau in vara.











Anul acesta am o singura begonie ...galbena...s-a chinuit toata vara sa creasca si a inflorit cam de o luna doar. Si inca infloreste....

 

       Florile care s-au comportat cel mai bine vara asta au fost Gazania. Anul acesta am cumparat rasaduri, numai 5 ca sa vad cum le merge si spre mirarea mea si incantarea mea au inflorit toata vara si inca nu vor sa renunte.Iata 2 dintre ele:



Din pacate sezonul florilor s-a cam terminat.Astept cu nerabdare primavara pentru a vedea din nou gradina verde si plina de viata.
Si pentru ca multa lume se mandreste cu animalele de companie m-am gandit sa va arat si eu ceea ce am pe langa casa bunicii.









   In total 6 pisici si o catelusa (Mady). Or fi pisicile multe dar tot Mady e preferata mea, blanda si jucausa.
   Va doresc un octombrie macar la fel de frumos ca pana acum... din toate punctele de vedere!

Comments