Trandafirii englezesti la sfarsit de sezon

La inceputul primaverii am cumparat 4 trandafiri englezesti: Crocus rose, Gertude Jekyll, Teasing Georgia si L D Braith Waite.Croscu Rose a inflorit cel mai mult...inca de la inceputul verii.Cel mai putin a inflorit Gertrude Jekyll.
I-am stropit cam de 3-4 ori anul acesta.Din pacate in ultimul timp au inceput sa se imbolnaveasca si i-am mai stropit dar nu stiu cat a ajutat. Cel mai rau dintre ei s-a imbolnavit L D Braith White si Crocus rose a avut o creanga galbena dar sper sa isi revina amandoi.

Crocus rose a fost foarte compact la inceputul primaverii dar din el au iesit 2 lastari foarte inalti in timp ce ceilalti au ramas mai pitici.



Teasing Georgia...a cam crescut in toate partile...dar e sanatos si a inflorit tot anul, chiar daca nu atat de mult ca si Crocus.




        Gertrude Jekyll este foarte sanatos momentan si foarte inalt desi nu a infloit foarte mult anul asta, nu imi pierd speranta pentru anul viitor. 


Pozele de mai jos sunt facute cand trandafirul era mai mic si afara era mai cald :)






L D Braith Whaite - a fnflori si el si s-a dezvoltat destul de frumos numai ca mi s-a imbolnavit in ultimul timp .Se vede si in imaginea de mai jos ca frunzele sunt ruginii si au ca un praf de mucegai pe ele.



Comments

  1. Atat de frumosi sunt trandafirii, merita tot efortul si lupta cu daunatorii. Imi plac tare mult culorile si faptul ca au asa multe petale.

    ReplyDelete
  2. Buna Dana, si mie imi plac numai ca ma ingrijoreaza ca sunt asa bolnavi acum, spre sfarsitul anului.Sper sa treaca cu bine si sa se faca si mai vigurosi la anul.Sper sa treaca cu bine peste iarna,desigur si cu niste ajutor de la mine.

    ReplyDelete
  3. Si alor mei li s-au innegrit frunzele, dar eu nu i-am stropit cu nimic. Oricum anul viitor vor creste altele noi .Astept si eu sa li se dezvolte mai bine ramurile , sa se maturizeze, ca niste arbusti ce sunt si poate atunci vor fi mai vigorosi si mai frumos dezvoltati si infloriti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intrebare...dumneavoastra i taiati toamna? Eu anul asta as vrea sa i protejez cu folie si i-am taiat.Sper sa nu inghete daca i invelesc bine :)

      Delete

Post a Comment