Prin tari straine

Saptamana aceasta am calatorit putin in interes de serviciu . Asta nu inseamna ca nu am vizitat, nu am fotografiat sau nu am admirat locurile. Si pentru ca primavara este mai inaintata acolo decat pe meleagurile autohtone, am gasit foarte multe flori inflorite si cum sunt extrem de pasionata de flori nu aveam cum sa nu le imortalizez cu o poza, doua.

Cand sa ne intoarcem acasa ne-am trezit la 5.30, am luat trenul 1 ora si am ajuns in aeroportul din Frankfurt pe la 8 ca sa aflam de fapt ca acolo este greva. Cum nu se stia ce si cum, cei de la Tarom au facut check-in la bagaje. Peste 1 ora aflam ca Taromul nu o sa zboare astazi de pe Frankfurt. O gramada de curse anultate initial. Aflam ca tot ce nu e Schengen nu zboara.
O gramada de lume la aeroport, imbulzeala, lumea astepta sa vada ce se intampla, nebunie toatala.

Cei de la aeroport au initiat o greva pentru ca vroiau mai multi bani. Ar trebui sa vin in Romania sa muneacsca la aeroport ....sa vedem cat de nemultumiti ar fi atunci.
  Toate ca toate dar cei de la Tarom au reactionat foarte bine , zic eu. Acum ca au fost oameni nemultumiti....niciodata nu poti multumi pe toata lumea. Ne-au dat un voucher de 20 de euro ca sa mancam in aeroport, cee ce erau obligati sa faca, si ne-au intrebat daca vrem sa ramanem pana maine in Frankfurt ca sa stie cui trebuie sa ofere hotel , ceea ce sunt obligati de asemenea sa faca.
   Gresala mare a fost ca am facut check-in-ul si ne-au luat bagajele. Cum nu se mai pleca de pe acelasi aeropot, a trebuit sa ne recuepram bagajele. Pentru ca si bagajistii erau in greva si erau foarte multe bagaje retinute deja, de la foarte multe zboruri, dura cateva ore sa ne recuperam bagajul. Problema nu a fost asta pentru ca plecam abia peste 6 ore din aeroport, problema a fost ca nu toata lumea a gasit bagajul. Trebuie sa spun ca eu am fost printre norocosii care nu au avut patania asta si bagajul meu statea si ma astepta langa banda. Erau atatea bagaje cand am ajuns acolo incat lumea le dadea jos de pe banda ca sa incapa si altele. Dupa cum spuneam, nu toata lumea a fost la fel de norocoasa ca mine si s-a lasat cu reclamatii, oameni furiosi si nemultumiti si pe buna dreptate....

Cum romanii sunt oameni  care nu vor sa piarda timpul si vor sa ajunga acasa, majoritatea covarsitoare a hotarat ca acasa e mai bine ,chiar daca mult mai tarziu.Astfel cei de la Tarom au organizat o alta cursa inspre Bucuresti de pe alt aeroport, Frankfurt Hahn, care este la 123 de km de Frankfurt. Astfel pe la ora 6 seara(desi noi eram in aeroport de la ora 8 si trebuia sa plecam cu cursa de 11.15 min.) ne-am imbarcat in 3 autocare care ne-au dus pe Frankfurt Hahn.
  Dupa 11 ore de la zborul programat initial am decolat si noi si am ajuns acasa cu un avion plin.
  Toata lumea era agitata, nerabdatoare si bucuroasa ca pleaca acasa, inclusiv eu , mai ales ca aveam in bagaj toate cadourile si bunatatile cumparate pentru cei dargi...

Comments

1. O aventura, intr-adevar. Cred, ca ai rasuflat usurata, cand te-ai vazut acasa. Ce de panselute pe-acolo :)
    Pentru gradina ce-ai luat ?

Replies
    1. Dap, o aventura chiar frumoasa as putea sa spun mai ales pentru ca nu am fost singura. Am fost cu 4 fete si ne-am distrat. Intr-adevar foarte multe panselute peste tot prin oras. Pentru gradina am luat destule din Romania. Sper sa am bani sa le platesc pe toate... chiar saptamana asta mi-am luat vreo 40 de bulbi de gladiole, si astept comanda de 4 trandafri de la Clematite, numai ca trebuie sa le paltesc inainte :P si apoi cea de la planteo.ro. Si de acolo am comandat niste cale, un trandafir, dalii si gladiole. Eu spun ce ajunge pentru inceputul de an. In aprilie mergem la Keukenhof in Olanda si de acolo mai iau pentru toamna lalele, narcise, branduse..

Delete
  2. Ci-n te puse fato sa te duci in cele tari straine taman cand e greva-n toi. Bina ca te-ai intors ca ramaneam fara flori de primavara, Totul e bine cand se termina cu bine vorba romanului "Fie painea cat de rea, Tot mai buna-i compania mea TAROM". Asa ca, nu-mi ramane decat sa-ti doresc o seara linistita si o saptamana cu mult spor in toate.

Replies
    1. Eeee cine m-a pus...munca m-a pus dar nu imi pare rau, imi place la nebunie sa calatoresc! Cui nu-i place? Sa stii ca ma gandeam ca imi fac pantele si cat au mai crescut...
      Multumesc pentru urari, Vasile si spor la treaba si tie!

Delete
  3. Hi Adriana, nice to see some pics from Germany. The pansies are very pretty, I especially love the orange-yellow ones. Such a nice warm color, so cheerful. Sorry to read that you got stuck at the airport in Frankfurt. That is for sure no fun! Wishing you a good week!
    Christina

Replies
    1. Hi Christina, actually it wasn't so bad to be stuck there especially because I wasn't alone. There were 4 of us, 4 girls. We had a blast and now I can say that I can't get lost in that airport :). Thank you for the visit!

Delete
  4. Cand esti cu "o gasca", parca si grevele au alt farmec.
    Am patit si eu odata sa nimeresc fix cand nu trebuia...
    Totul e bine cand se termina cu bine :)

Replies
    1. Chiar am fost o gasca si iti dai seama ca am interactionat si cu alti romani din avion.Stii cum e cand stai multi romani in acelasi loc, nu ai cum sa nu mai schimbi o vorba, doua.