Cadou de 1 Martie

   Pentru ca toata lumea alearga de 1 Martie cu un martisor, un buchet de flori, un cadou pe care il daruieste cuiva drag, am primit si eu ceva foarte frumos de 1 Martie...o orhidee. O adaug cu mare bucurie celor 7 pe care le am deja si sper sa fie la fel de frumoasa si la urmatoarele infloriri.
   Pentru mine este un cadou mai bun decat un buchet de flori pentru ca eu le consider florile taiate moarte. Nu am niciodata in casa flori taiate, in schimb incerc sa am intotdeauna un ghiveci de flori inflorite.



Voi ce ati primit de 1 Martie? Va doresc o primavara frumoasa, cu multe flori in gardina si multa energie pentru lucrarile din gradina!

Comments

  1. Este superba, Adriana :)
    Mie imi par plantute fragile si ma feresc sa-mi fac moftul si sa cumpar una.
    Ce-am primit de 1 martie? O plimbare "fortata" prin oras, multe martisoare, floricele si pupici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu la tine cum a fost vremea dar aici a fost atat de frumos incat plimbarea era o necesitate. Am citit postarea ta si am vazut ca esti bolnava. Dar mai bine iti las un comentariu la tine pe blog ca e mai frumos asa. Planta nu am cumparat-o eu :). Daca o cumparam eu probabil imi luam tot Phalaenopsis. Asa e o provocare sa o fac si pe asta sa infloreasca.

      Delete
  2. E foarte frumoasa. Sa ii mearga bine, langa surorile ei, sapte e un numar foarte bun :) Nu stiu prea multe despre soiurile de orhidee. eu am doar cactusi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Dani, nici nu stiu daca ar rezista orhideea in Grecia. I place foarte mult umezeala si foarte putin caldura.Sau daca este caldura si umezeala trebuie sa creasca. Cel putin asa am citit eu.. si cactusii sunt frumosi. Pe ei nu reusesc sa i fac sa infloreasca. Dar sunt inca mici si nici nu cred ca este timpul.

      Delete
  3. Superba, asta da cadou, sa-l stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de el in fiecare primavara.
    O primavara minunata plina de spor si roade bogate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Vasile! Sa speram ca reusesc sa nu o omor! :)

      Delete

Post a Comment