Am si eu logo

Am vazut ca e o moda acum sa ai logo pe blog si nu e ca sunt o persoana la moda dar am si eu un artist in casa care este in meseria de facut logouri, banere si a zis de ce nu?
A fost mai mult ideea lui si s-a apucat de treaba. Pentru ca e de-al casei am avut mai multe variante de unde alege...

Varianta 1


Varianta 2


Varianta  3


Varianta 4


Varianta  5


Varianta  6


Varianta  7


Varianta  8


Varianta  9


Pana la urma am facut o combinatie intre varianta 2 si varianta 4.
Am ales bine?

Comments

  1. Da. Cea mai bună combinație, de fapt. E foarte fain. Felicitări.

    ReplyDelete
  2. Buna ziua, Felicitari, arata foarte bine. Sa fie intr-un ceas bun si sa va aduca succes si bucurii.
    O zi de Florii minunata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Vasile si eu iti doresc o saptamana usoara si spor la gradinarit!

      Delete
  3. Foarte frumoasa alegere :). Eu nu stiam de moda asta , acum aflu :).

    ReplyDelete
  4. Da, e faină varianta, are toate elementele importante - plante, animăluţ, plus uneltele grădinarului: sapa sprijinită de gard şi găleata. :)
    Fain, bravo artistului!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catelul este probabil piesa de rezistenta! :)). Multumim pentru aprecieri!

      Delete

Post a Comment