Indispensabile in gradina

Ce poate fi mai indispensabil in gradina decat foarfecele? Astazi am fost prin magazine, poate, poate imi clatesc si eu ochii pe la plante felurite dar se pare ca e prea devreme pentru plante si nu am avut asa multe de vazut. Dedeman, Brico Depot, Leroy Merlin, Hornbach, le-am luat pe toate la rand. Si la Hornbach am gasit o mica comoara. Foarfeca de gradina de la Gardena la  doar 36 de ron. Nu mi-a venit sa cred. Mai am doua dar am luat-o si pe a 3-a. La asa pret cum sa nu o cumpar?


Si cum m-a cuprins febra cumparaturilor, alaturi de foarfeca asta mica am cumparat si una mai mare de taiat crengile pomilor. Mie nu imi trebuie neaparat pentru crengile pomilor, cat imi trebuie pentru tulpinile trandafirilor mei grosi pe care m-am chinuit groaznic sa-i tai in toamna. De atunci am planificata foarfeca mai mare si am zis astazi ca acum este momentul...

Aceasta foarfeca merge pana la diametre de 36 mm...exact ce imi trebuie mie chiar daca la 119 ron nu a fost cea mai ieftina. Sunt sigura ca in toamna o sa fiu extrem de multumita de achizitie.




Intrebarea este: cum sa merg la Hornbach fara sa nu cumpar nici o planta, nici un bulb, ceva pentru mine? Raspunsul este...nu am putut.Plante de gradina nu aveau prea multe, niste zambile, lalele si narcise dar ce aveau din belsug erau bulbi: gladiole, crini, anemone, dalii, sunt doar cateva din raftul lor imens. Mi-au trebuit cateva zeci de minute in fata rafturilor ca sa aleg ceva si totusi sa nu cheltui tot salariul.



Comments