Aubrieta

     O perena care dintr-un motiv necunoscut mie se chinuie la mine in gradina. Nu stiu de ce pentru ca soare are toata ziua, apa ii pun mai ales in timpul verii. Mi se pare ca ii merge foarte bine in primavara si spre sfarsitul primaverii cand infloreste si apoi se chinuie in vara. Poate nu ii dau destula apa, poate ii dau prea multa, nici eu nu stiu. De murit nu a murit pentru ca o am de vreo 2 ani dar parca nici nu creste...in primavara o sa ii pun niste fertilizant ca sa ii stimulez inflorirea si dezvoltarea.
     Este o planta de rocarie, acoperitoare de sol care face niste flori mici. Infloreste o singura data pe an, la sfarsitul primaverii si poate avea culoarea mov, roz sau alb. 




Comments

  1. Poate ca îi trebuie mai multa umbra … vara soarele este foarte puternic, de aceea în primavara si toamna îi merge mai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este totusi o planta de stancarie, ar trebui sa-i placa soarele si caldura.

      Delete
  2. Hm, nu știu, pățesc și eu și ai mei cu anumite plante care pur și simplu nu se simt bine la noi. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intotdeauna se intampla chestia asta. Invatam ce merge si ce nu merge in gradina noastra!

      Delete
  3. O floricica frumoasa si distinsa.Poate nu-i place temperatura in restul anotimpurilor,prefera o vreme mai racoroasa. Saaveti o duminica linistita si o noua saptamana cu spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuie sa fac niste experimente cu ea, sa vad ce-i place si ce nu. O saptamana usoara!

      Delete
  4. Ce movuliu covoras! Sper sa nu razi, dar am citit candva despre utilizarea pendului la a vedea compatibilitati intre plante. Suspendat deasupra unei plante are un comportament - rotire sau balans. Daca deasupra alteia din apropiere se roteste in sens invers, ele pot fi incompatibile. Am verificat chestia asta cu o planta pusa langa orhidee, cand am constatat ca se ofilea. Dupa ce am mutat-o si-a revenit! :)
    O seara buna, Adriana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am mai auzit de metoda asta, interesanta treaba!

      Delete

Post a Comment