Trandafir Our last summer

    Un trandafir de la danezii Roses Forever din categoria plant'n relax. Am 3 trandafiri de la ei si sunt  tare multumita de toti trei.
    Preferatul meu ramane totusi The girl from yesterday

  Celalalt este Thank you rose care va fi prezentat intr-o postere ulterioara.
  Sa trecem totusi la Our last summer care este un trandafir roz cu o floare imensa, atat de imensa incat ma mir ca nu se rupe tulpina trandafirului sub greutatea ei. Este un trandafir urcator foarte drept care nu infloreste extrem de des dar floarea tine foarte mult. Din punct de vedere olfactiv trandafirul asta sta foarte bine: este unul dintre cei mai parfumati din gradina. Pozele sunt din al 2-lea an al trandafirului deci nu este chiar un trandafir matur.











Comments

  1. E frumos de numa'-numa'! O floare pare ca poate umple doua palme unite! Ce catifea! :)
    Gandindu-ma la parfumul lui... intind nasul, sa-l simt! :))
    Weekend minunat iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate imi faci o vizita in vara ca sa simti parfumul cu adevarat. Mai ales ca stai aici, aproape! Weekend fain si tie!

      Delete
  2. Foarte frumos trandafirul …
    Cred ca ai o curte destul de mare de ai atatea flori!
    Iti doresc un weekend placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai de fapt pozele sunt din 2 gradini: una mare de vreo 1500 m2 care e la Mandra, langa Fagaras si una mica, mica care o am la Brasov de vreo 100 m2 dar care e pe cale sa se mai mareasca si ea pana la vreo 200 m2. La Mandra am vreo 60 de trandafiri, poate mai multi si la Brasov vreo 16 trandafiri. Weekend placut, Ella!

      Delete
  3. Ce-mi place cum cunosti atatea flori! Este minunat si cred ca iti bucuri mereu sufletul cu toate aceste frumuseti! Iar mie imi vine sa ma apuc de desenat florile tale! :)
    Un weekend minunat printre comorile tale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai Suzana, eu sunt copil mic pe langa altii/ altele in materie de cunostine ale plantelor. Pai poate le desenezi sile pui pe blog, m-as bucura mult sa le vad desenate! Weekend fain!

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you both for the visit and the appreciation!

      Delete

Post a Comment