O imagine noua de 1 Martie

  Blogul meu avea nevoie de o imagine noua, iar astazi de 1 Martie am stat toata dimineata sa o gasesc. Am ales un template care mi-a placut si am inceput sa il schimb dupa bunul plac. Mie imi plac tare mult lucrurile simple, minimaliste si sper ca noua imagine sa exprime chiar asta.
  Nici nu va inchipuiti ce durere de cap am avut pentru ca nu ieseau toate cum am vrut. Datorita template-ului nici nu au iesit. De exemplu sectiunea de comentarii e cam ascunsa. Norocul meu este ca imi comenteaza mereu aceeasi oameni versati in ale blogarit-ului si sper ca lor nu le va fi greu sa gaseasca locul.

Daca treceti pe aici poate aveti timp sa va dati cu parerea in ceea ce priveste noul aspect al blogului si sa impartasiti gandurile si cu mine.

O primavara frumoasa plina de flori, veselie, sanatate si culoare!



Comments

  1. Bună dimineața, martie! Bine ați venit, micuți ghiocei!
    Frumoasă idee cu această pereche de ghiocei.
    Un început de primăvară cu gânduri senine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, o primavara frumoasa si plina de culoare!

      Delete
  2. O pereche de ghiocei anunta venirea primaverii si in gradina voastra. :)

    Imi place cum arata blogul, chiar daca nu mai am totul "la indemana". Imi placea si hainuta pe care o avea inainte. Si avea acolo, in stanga, un catelus, paznic al gradinii. :)
    Da' stiu ca ai avut rabdare! :)
    Primavara minunata iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Revin! Aruncand o privire pe prima pagina am vazut ca e acolo paznicul! :) N-am avut totul la indemana, dar nu-s lenesa. :)

      Delete
    2. Diana, am mai facut cateva schimbari, sper sa fie totul la indemana acum.
      Cum credeai ca pot sa renunt eu la Mady? Si header-ul ala o sa sufere o modificare pentru ca nu imi place cum se alineaza acum dar mai incolo, cand o sa aiba sotul meu timp. Oricum trebuie sa il modernizam si pe el. Stai linistita, Mady ramane pazinc de nadejde pe blog. Macar acolo, ca in rest e preitenoasa cu toata lumea :))

      Delete
    3. Tocmai! :) Nu credeam ca poti renunta la ea - m-am gandit ca nu a permis "sablonul" ales. M-am bucurat sa aflu ca m-am inselat si Mady - sa fie sanatoasa! <3 - e la locul ei.
      Ziceam "la indemana totul" referindu-ma la postarile mai vechi care nu mai sunt "langa", dar se ajunge repede la ele.
      Imi joaca-n cap ideea de a schimba si eu aparenta blogului dar cand ma gandesc cat am de butonat - si cate de priceputa sunt! :))) - il las asa cum e.

      Delete
    4. Chiar asta mi-a placut la lay out-ul asta ca pe prima pagina vezi si postari mai vechi si arta tare bine si colorat. In plus la prima pagina ai in dreapta arhiva si cand o deschizi vezi toate postarile acolo de la inceputul blogului.
      Daca vrei sa schimbi infatisarea este ceva de butonat dar schimbarile le poti face treptat. Faci initial chestiile principale si apoi cele secundare, pe masura ce ai timp. Oricum continutul blogului e mai important decat aspectul lui, mai ales in cazul blogului tau.

      Delete
  3. Anumite schimbari sunt bune. Si pe masura ce vei scrie, vei gasi solutiile potrivite!
    O primavara excelenta, draga Adriana! Un inceput cu ghiocei este perfect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa tot fac schimbari pana ajunge sa imi placa blogul :).
      Multumesc Suzana, o primavara frumoasa si tie!

      Delete
  4. Good morning dear Adriana,
    The new look of your blog is beautiful. Yes when you start a new lay-out it always takes time to find out how it should look, and how it works. But time will tell. Have a wonderful
    springtime!!!
    Rosehugs Marijke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Marijke, actually this change is somehow inspired by your blog. When I saw how simple and beautiful yours is, I said to myself it's time for a change!
      Have a good spring, full of flowers and colour!

      Delete
  5. Buna dimineata si bun gasit in noua casa. Sa aveti o primavara minunata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru vizita si urare domnule Rosciuc, O primavara frumoasa, cu multa sanatate si culoare!

      Delete
  6. am fost ieri in padure sa admir ghioceii, o zi de vis! cu parea nu-mi dau ca si eu am problema asta :)
    https://www.jurnaluluneieve.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cate o schimbare e necesara din cand in cand mai ales ca ai de unde alege. Poti customiza o gramada de chestii!

      Delete
  7. Felicitări, Adriana! Din timp în timp fac și eu modificări. Uneori sunt mulțumită de rezultat, alteori modific în (nici) 24 de ore :). Ideea e să te reprezinte și să-ți ușureze munca. Noi revenim cu drag. Spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, o modificare era necesara. Acum nu pot sa spun ca sunt pe deplin multumita dar cred ca e mai bine decat inainte.

      Delete
  8. Am descoperit acest blog:
    https://travelerinmeblog.wordpress.com/2020/02/29/daisy/comment-page-1/?unapproved=1334&moderation-hash=0c99e249fe94d5ca96f9bf10e0f5f6d5
    printr-un comentariu pe blogul meu. Cred ca o sa-ti placa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru recomandare, Suzana. Foarte faina postarea cu margaretele si impartirea lor pe familii! Il urmaresc de acum incolo!

      Delete
  9. E prietenos, asa, ca de primavara. :)

    ReplyDelete

Post a Comment