Gradina de aprilie

   Plantele incep sa creasca tot mai mult si verdele incepe sa isi faca simtita tot mai tare prezenta.           Narcisele sunt reginele gradinii momentan dar o sa isi piarda in curand tronul deoarece au inceput  lalelele sa infloreasca. Ele sunt adevaratele regine ale primaverii!
   Ceapa decorativa este mica dar este si ea acolo! Anemonele si zambilele motate sunt si ele desi sunt mai invizibile. Am si cateva zambile pe aici, pe acolo!
   Macul meu mare isi asteapta si el randul. Creste destul de mare si sufoca tot ce are in jur. Desi nu infloreste mult, face un spectacol grandios asa ca el isi are locul asigurat. Nemtisorul si Salvia cresc si ele!
   Am avut niste nopti geroase care mi-au afectat clematitele, in special cele cumparate anul asta. Una dintre ele este afectata grav si sper sa isi revina. Ar fi pacat sa o pierd din toate punctele de vedere!







Comments

  1. Si narcisele tale sunt frumoase …
    La mine nu este asa de mare restrictia, pot circula libera dar trebuie sa pastrez distanta de 1,5 m si desigur … circulam in limita bunului simt! Pentru ca fac parte din grupul celor cu risc nu ies din curte (gradina) mai mult de o data pe saptamana! In regiunea unde stau eu sunt doar 4 cazuri de corona confirmate.
    Un weekend placut iti doresc!

    ReplyDelete
  2. Vremea a fost tare capricioasă și aici. Dimineți/nopți foarte reci (temperaturi sub 0 grade), la prânz ce mai apărea soarele. Plantele sunt și ele confuze.

    ReplyDelete
  3. Ce frumos brau floral se vede pe langa casa! Sper sa-si revina floricelele!
    Si imi place si grila pentru cataratoare!
    Numai bine, Adriana draga! Sper sa se indrepte temperatura!

    ReplyDelete
  4. Dá gosto olhar o teu belo jardim. São nuances distintas que dão colorido espetacular ao espaço
    Beijinhos querida Adriana

    ReplyDelete

Post a Comment