Un colt al gradinii

    Cateodata nu imi place ce fac in gradina dar imi dau seama numai dupa ce vad toate plantele aranjate si inflorite, adica mult prea tarziu. Din fericire orice fac, pot si desface asa ca le mut, le schimb, poate, poate iese bine. Am un colt, de fapt mai multe, dar pintre ele si acesta care o sa vi-l prezint astazi care imi place tare mult. Este cam inghesuit dar tot imi place sau poate de aceea imi place, pentru ca este inghesuit.
 Am acolo anemone, un lupin, un crin, o echinaceea care este foarte mica, niste lalele, un nemtisor... ceva pentru toata vara.
Am observat ca am dezvoltat o pasiune pentru anemone. Pentru lupin aveam deja demult, dar acum in toate colturile gradinii mi-am pus anemone. In primul an sunt mici si rare cu flori putine dar apoi, dupa cativa ani se fac tare frumoase.









Comments

  1. Ceva pentru toata vara! Suna hazliu! Va fi o vara frumoasa in gradina voastra! :)

    ReplyDelete
  2. Good morning Adriana,
    I love the Anemone too!! theire flowers are so special. The Lupine is a plant
    I've tried many times but it does'nt like my soil. They don't come back. I love
    the foliage of it. It's going to be so beautiful in your garden this summer.
    Have a wonderful day and stay safe!!
    Rosehugs Marijke

    ReplyDelete
  3. Preciosos surtido de flores ycontrastes de colores Adriana.
    Cuídate.
    Desde casa te mando este abrazo 🙅

    ReplyDelete
  4. Superbe fotografii! Un adapost ce poate fi montat in orice colt al gradinii in doar cateva minute: https://www.expodom.ro/products/pavilion-gradina-2x2m-din-otel?variant=2017

    ReplyDelete

Post a Comment